Home > Overdenkingen > De Heer zegent en bewaart u

De Heer zegent en bewaart u

Ik bid altijd voor deze boodschappen, en terwijl ik vraag aan de Heer wat Hij wilt dat ik schrijf fluisterde de Heilige Geest duidelijk “Bemoedig Gods volk. Vertel hen hoeveel de Heer van hen houd en hoe zeer Hij zich verheugd over Zijn kinderen”.

Ik geloof dat dit een speciaal woord is voor velen die dit lezen. U dient dit diep van binnen te horen, op dit moment, dat de Heer u zal bewaren, en dat Hij zich op dit moment in u verheugd. Hier is de tekst waarvan ik geloof dat u dit nu als een persoonlijk woord nodig heeft:

“Mijn zoon, een berisping van de HEER mag je nooit terzijde schuiven, zijn bestraffing moet je zonder afschuw ondergaan, want de HEER straft wie hij liefheeft, zoals een vader die houdt van zijn zoon” (Spreuken 3:11-12)

Zelfs als dat wat u nu doormaakt te maken heeft met Zijn liefdevolle terrechtwijzingen, onthoud dat dit een teken is dat de Vader van u houd en zich in u verheugd. Als u dit woord ontvangt – dat Hij intens veel van u houd en zich over u verheugd – dat zult u weten dat alles voor u ten goede zal worden gebruikt, en dat uw stappen werkelijk door Hem gecorrigieerd worden.

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

