Home > Overdenkingen > U zult het overleven

U zult het overleven

Geluk staat niet synoniem voor een leven zonder pijn en verdriet. Waar geluk is het leren hoe u dag voor dag kunt leven, ongeacht verdriet of pijn. Het is leren hoe u zich kunt verheugen in de Heer, ongeacht wat zich in het verleden heeft voorgedaan.

Misschien voelt u zich afgewezen of verlaten, uw geloof kan zwak zijn en het kan zijn dat u denkt dat u voorgoed verslagen bent. Zorgen, verdriet, pijn en leegte kunnen u opslokken, maar God zit nog steeds op de troon, Hij is nog steeds God!

Overtuig uzelf ervan dat u het zult overleven. U zult hier uit komen en, of u nu in leven of dood bent, u behoort de Heer toe. Het leven gaat door en het zal u verbazen hoeveel u kunt dragen met de hulp van God.

U kunt uzelf niet helpen of de pijn doen stoppen, maar onze gezegende Heer zal tot u komen. Hij zal Zijn liefdevolle hand onder u leggen en u optillen naar hemelse plaatsen. Hij zal u verlossen van de angst voor de dood en Hij zal Zijn oneindige liefde aan u openbaren.

Kijk omhoog! Bemoedig uzelf in de Heer. Als de mist u omringt en u ziet geen uitweg uit uw probleem, ga dan achterover liggen in de armen van de Heer en vertrouw Hem simpelweg. Hij zal het allemaal doen! Hij wil uw geloof en uw vertrouwen! Hij wil dat u het uitroept: “Jezus houd van mij! Hij is met mij! Hij zal mij niet in de steek laten! Hij is het op dit moment allemaal aan het uitwerking! Ik zal niet worden neergeslagen! Ik zal niet verslagen worden! Ik zal geen slachtoffer voor de duivel zijn! Ik zal mijn geest of mijn richting niet verliezen! God staat aan mijn kant! Ik hou van Hem en Hij houd van mij!”

Het komt allemaal neer op geloof en vertrouwen. En geloof rust op dit ene absolute: “Elk wapen dat tegen u gesmeed wordt, zal niets uitrichten” (Jesaja 54:17)

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

