Home > Overdenkingen > Kleed mij, Jezus

Kleed mij, Jezus

“Doet de wapenrusting Gods aan, om te kunnen standhouden tegen de verleidingen des duivels” (Efeziërs 6:11)

Heere Jezus

U heeft mij vertelt me te verzetten tegen de duivel en dat hij van mij zal vlieden, maar ik heb geen weerstand. U heeft alle kracht en weerstand die ik ooit nodig zal hebben; dus geef me de kracht om weerstand te bieden.

U heeft me vertelt dat ik bergen kon verzetten als ik het geloof had ter grootte van een mosterdzaad. Maar mijn berg wil niet bewegen ook al is mijn geloof in u zo groot als ik het kan bevatten. U heeft de hemel en aarde gemaakt; verzet alstublieft mijn berg.

U heeft gezegd “Vliedt van de schijn van het kwaad”. Dus ik heb hard gerend, maar de zonde heeft mij overvallen op het moment dat ik m’n grootste inspanning leverde. U heeft de macht over alle krachten van de vijand met tekenen en wonderen. Verlos mij uit de valstrik van de duivel.

Ik heb niet eens de kracht om de gehele wapenuitrusting aan te trekken, dus kleed mij als mijn wapendrager. Doe voor mij de dingen waarvan ik weet dat ik ze niet kan.

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

