Home > Overdenkingen > Ga naar de voorraadschuur!

Ga naar de voorraadschuur!

Hier is hoe u naar Gods voorraadschuur moet gaan om te krijgen wat u nodig heeft.

  1. Kom vrijmoedig naar Zijn troon en vraag om alle genade die u nodig heeft om door iedere verleiding en beproeving heen te komen. De duivel heeft een miljoen manieren waarop hij u schuldig, angstig, veroordeeld en verward kan doen voelen, en hij zal u zeggen “U voelt zich zo omdat u een verontreinigd hart heeft!”. Maar ik ben heel lang geleden gestopt met het kijken in mijn eigen hart omdat het altijd zwart is. Maar in de ogen van mijn Vader is hij wit omdat het bedekt is met het bloed van het Lam! Het maakt niets uit hoe u zich voelt. Kijk simpelweg naar Gods Woord naar wat Jezus gedaan heeft, Hij heeft u gereinigd!
  2. Herinner God er aan dat het Zijn idee was dat u binnen zou komen. U bent niet naar de Heer gegaan om te zeggen “Vader, ik wil alles wat U heeft!”. Hij heeft u uitgenodigd en heeft gezegd “Alles wat Ik heb is het uwe, kom binnen en wordt deelgenoot ervan!”.
  3. Neem God op Zijn Woord! De bijbel zegt dat alles wat Hij voor ons heeft verkregen kan worden door geloof. U dient enkel in geloof te zeggen “Heere Jezus, overspoel mij met Uw vrede omdat U gezegd heeft dat het het mijne is! Ik doe een beroep op U om rust voor mijn ziel te verkrijgen!”. U kunt dit niet zelf bewerken, u kunt dit niet door zingen of door lofprijs over uzelf afroepen. Het komt door geworteld en gegrond te zijn in de openbaring van Gods liefde voor u. Het komt niet voort vanuit een gevoel dat u heeft maar vanuit het Woord dat Hijzelf heeft gesproken “In Mijn huis heb ik een overvloed aan brood!”
  4. Neem Gods Woord en sla al uw angst, schuld en veroordeling in kleine stukken! Wijs het allemaal af – het komt niet van God! U kunt zeggen “Laat de duivel maar op mij afkomen met zijn leugens. Mijn Vader weet er al van, en Hij heeft mij vergeven en gereinigd. Er is geen schuld of veroordeling meer voor mij, ik ben vrij!”

Geliefden, ik geloof dat als u op dit moment de Geest vraag om u te helpen de waarheid te grijpen – om erin geworteld en gegrond te worden – dat de komende dagen de beste dagen worden die u ooit gehad heeft. U kunt zeggen “Heere Jezus, ik weet dat ik fouten zal maken, maar niets zal mij door elkaar kunnen schudden omdat U alles heeft wat ik nodig heb om overwinning te verkrijgen en te behouden”.

Ga Zijn voorraadschuur binnen en neem alles in ontvangst wat u toekomt en aangeboden wordt door uw liefdevolle Vader!

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

