Home > Overdenkingen > Ik ben uw God

Ik ben uw God

“vrees niet, want Ik ben met u; zie niet angstig rond, want Ik ben uw God. Ik sterk u, ook help Ik u, ook ondersteun Ik u met mijn heilrijke rechterhand” (Jesaja 41:10)

De God van Abraham, Isaak en Jakob is uw God; Hij zal u verlossen en kracht bijzetten zoals Hij dat ook deed bij uw voorvaderen. Dit doet Hij om u te helpen, te verdedigen en te bewaren. Vrees niet en wees ook niet ontzet. Zij die Hem kennen als hun God zullen heldendaden verrichten en sterk worden. Hij zal uw vijanden en wrekers het zwijgen opleggen. Zijn kracht zal te zien zijn in uw zwakheid, want in Zijn hand ligt alle macht en kracht om veel meer te doen dan waar u om kunt bidden of kunt bidden.

Tot u zegt Hij: “Ik ben met u, Ik ben uw God, Ik zal u helpen”.

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

