Home > Overdenkingen > Heerschappij over angst

Heerschappij over angst

“Ten dage dat ik vrees, vertrouw ik op U” (Psalm 56:4)

Ik ben bang
Angst en beven komen over mij;
De verschrikkingen van de dood zijn op mij gevallen

BANG
Omdat er meer kwaad dan goed in mij is,
Leugen in plaats van gerechtigheid,
Zwakte in plaats van kracht.
Ik ben als een olijfboom die niet rijp is
zonder vrucht
Oh had ik maar vleugels als een duif,
dan zou ik wegvliegen en in rust zijn.
Ik zou haast maken te ontsnappen
Weg van die winderige storm

BANG
Dat God mij van zich afwerpt
En deze groene boom vervloekt
Want Hij kwam om vrucht te vinden
maar kon het niet vinden

BANG
Dus ik kan niets anders dan op Hem vertrouwen
Ik zal Hem aanroepen en Hij zal mij redden
Hij zal mijn stem horen
En mijn ziel naar vrede leiden
Weg uit de strijd die tegen mij is
Hij zal mijn tranen in een fles opslaan
God is met mij
Hij zal maken dat ik niet val
en dat ik recht voor Zijn aangezicht kan wandelen

IN HET LICHT VAN HET LEVEN

  1. 08-09-2011 om 22:18

    Fantastisch woorden Als ik bang ben vertrouw ik op God. Dat kan dus echt. Bemoedigend.

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

