Home > Overdenkingen > God is voor mij

God is voor mij

“Ik roep tot God, de Allerhoogste, tot God, die het voor mij voleindigt” (Psalm 57:3)

Ik geloof in een God die alles voor mij doet,
die mijn voeten kan behoden voor het vallen
Die mij kan bewaren door iedere ramp
Wanneer ik angstig ben vertrouw ik op Hem
Hij zal mijn ziel verlossen van de strijd die tegen mij woed

Ik zal God aanroepen en Hij zal mij redden
Hij slaat iedere traan op en ziet elke stap
Wanneer ik Hem aanroep zullen mijn vijanden omkeren
Want God is voor mij, in Hem leg ik mijn vertrouwen

Ik heb niets te vrezen voor de dingen die de mens mij kan aan doen;
mijn hart is in rust. Ik zal zingen en Hem alle lofprijs geven;
Mijn ziel zal voldaan zijn.

Hij leidt mij dwars door vuur en overstromingen, naar een veilige haven
Hij zal Zijn gezicht doen schijnen op mij, en mij dagelijks overladen met Zijn zegeningen
Hij zal Zijn aangezicht niet verbergen, en Hij zal mij altijd aanhoren
Hij zal mij nooit in verwarring brengen, want Hij heeft beloofd mij te redden

Want God is voor mij

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

