Home > Overdenkingen > Diep water

Diep water

“Verlos mij, o God, want het water is gekomen tot aan de lippen; ik ben verzonken in bodemloos slijk, waar ik niet kan staan; ik ben gekomen in diepe wateren, een vloed overstroomt mij” (Psalm 69:2-3)

Red mij Heer
Want mijn ziel wordt overspoeld met dwaasheden
Mijn zonden zijn niet verborgen voor U
Ik zink en heb geen plaats waar ik kan staan;
Ik sta in een diep water, de vloed overspoeld mij

Ik wacht op God om mij te redden
Mijn keel is schor doordat ik Hem continu aanroep
Ik huil en verootmoedig mij, ik bespot mijn eigen zwakheid
Hoor me o Heer en verberg Uw aangezicht niet voor mij

Ik heb een trooster nodig; keer Uw barmhartigheid tot mij
Verlos mij uit deze modder, laat me niet zinken
Red mij uit dit diepe water, ik ben in grote problemen en gevaar
Laat de diepte mij niet opslokken, laat de put niet sluiten

Maak haast o Heer, vertraag niet
U bent mijn Helper en mijn Verlosser

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

